Σάββατο 11 Απριλίου 2020

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ "ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ"

1.Ο Φωτογράφος
Σε αυτό το παιχνίδι τα παιδιά κινούνται στο χώρο και διαλέγουν έναν από την ομάδα να είναι ο φωτογράφος, όταν ο φωτογράφος πει ΣΤΟΠ!
Τα παιδιά πρέπει να καθίσουν ακίνητα και ο φωτογράφος να περάσει και να τα φωτογραφίσει σε διάφορες πόζες που μπορεί τους ζητηθούν. Φωτογράφος μπορεί να είναι μια ο ένας και μια ο άλλος, μικρός και μεγάλος.

2.Ιστορία με μια λέξη.
Σε αυτό το παιχνίδι προσπαθούμε να φτιάξουμε μια ιστορία όλοι μαζί λέγοντας μόνο μια λέξη! Ξεκινάει ο πρώτος στο παιχνίδι και λέει "Μια", ο δεύτερος "φορά", ο τρίτος "και" κ.ο.κ. Αν είστε δυο ή τρεις μονάχα προσπαθήστε να ξεκινήσετε μια ιστορία και θα δείτε πως είναι πολύ δύσκολο αλλά και τρομερά αστείο!

3.Απλές φράσεις...αλλιώς!
Σε αυτό το παιχνίδι δίνουμε στα παιδιά απλές φράσεις όπως: Καλημέρα, καληνύχτα, θα πιούμε χυμό σήμερα, θα χορέψουμε, θα κοιμηθούμε, γεια σου, πάμε να κομηθούμε κλπ. και τους ζητάμε να τα πουν με διαφορετικούς τρόπους. Π.χ. ζητάμε να πουν καλημέρα θυμωμένα, νυσταγμένα, κακόκεφα κλπ.

4.Βιβλίο στο Κεφάλι! 
Είναι ωραίο να διαβάζουμε παραμύθια. Τι θα λέγατε όμως να κάνουμε κάτι διαφορετικό με αυτά; Πάμε λοιπόν. Βάζουμε ένα βιβλίο στο κεφάλι, μικροί και μεγάλοι και προσπαθούμε να μην το ρίξουμε όσο περισσότερο μπορούμε!

5.Η θάλασσα

Όλη η οικογένεια κρατώντας ένα σεντόνι περιμετρικά κάνουμε τα κύματα της θάλασσας. Πάνω στο σεντόνι βάζουμε μια μπαλίτσα ή ένα μπαλόνι όχι πολύ φουσκωμένο. Κουνάμε το σεντόνι κάνοντας τα κύματα της θάλασσας και προσπαθούμε να το κρατήσουμε μέσα. Άλλοτε είναι ήρεμη και άλλοτε έχει φουρτούνα. Το παιχνίδι εστιάζει στον συντονισμό κινήσεων και στην διασκέδαση που βρίσκουν τα μικρά παιδιά. Μπορούμε να κάνουμε παραλλαγές μπαίνονταςκάτω από την θάλασσα ή μπαίνοντας από πάνω και κάνοντας τους ναυτικούς.

6. Τι κρύβεται στην τσάντα;
Σε μια σακούλα ή τσάντα βάζουμε διάφορα αντικείμενα του σπιτιού. Π.χ. ένα ζευγάρι γυαλιά, ένα φακό, ένα μήλο, ένα κουτάλι, ένα πινέλο, σελοτέιπ, μαρκαδόρο κλπ. Κλείνουμε τα μάτια στα παιδιά ή τους ζητάμε να κοιτάξουν από την αντίθετη πλευρά και να βάλουν το χέρι τους στην τσάντα και να μαντέψουν τι πιάνουν. Μόλις το μαντέψουν βγάζουμε το αντικείμενο από την τσάντα και συνεχίζουμε.

7.Καθρέφτης

Σε αυτό το παιχνίδι γινόμαστε ζευγάρια. Στεκόμαστε ο ένας απέναντι από τον άλλον σαν να είναι ένας άνθρωπος μπροστά από έναν καθρέφτη. Ο ένας κάνει κινήσεις και ο άλλος πρέπει γρήγορα να κάνει τα ίδια σαν να είναι ο καθρέφτης μπροστά του π.χ. να ξαπλώσουν και να σηκωθούν με απόλυτο συντονισμένες κινήσεις , να σηκώσουν τα χέρια, να σηκώσουν ένα πόδι κλπ

8.Κυνήγι θησαυρού μέσα στο σπίτι
Μπορεί να διαρκέσει από το πρωί έως αργά το απόγευμα ή και την επόμενη μέρα.
Στόχος θα είναι να ανακαλύψουμε ΜΙΑ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΛΕΞΗ. Οι γονείς που έχουν κάνει καρτέλες -γράμματα μπορούν να οργανώσουν αποστολές για τα παιδιά (πχ να καθαρίσουν το δωμάτιό τους, να πάρουν τηλ την γιαγιά ή τον παππού, να ψάξουν κάτι που δεν μπορούν να το βρούν οι γονείς, να βηθήσουν στην παρασκευή των τσουρεκιών, στο βάψιμο των αβγών κ.λ.π). Με την ολοκλήρωση κάθε αποστολής τα παιδιά κερδίζουν ένα γράμμα. Όταν τελειώσουν όλες οι αποστολές μπερδεμένα γράμματα στη σειρά στο τέλος θα σχηματίσουν τη λέξη που θα είναι το ΟΝΟΜΑ τους.(πχ.6 αν τα γράμματα που σχηματίζουν το όνομα του παιδιού είναι 6)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Όλα όσα χρειάζομαι πραγματικά να ξέρω, τα έμαθα στο νηπιαγωγείο…

Όλα όσα χρειάζομαι πραγματικά να ξέρω, τα έμαθα στο νηπιαγωγείο…   Η σοφία δε βρισκόταν στην κορυφή του σχολικού βουνού, αλλά εκεί, στα β...